تابناک- فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته فراجا، این هفته را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) مسئلت کرد. 
کد خبر: ۱۰۷۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 06 October 2022
به گزارش تابناک از بندرعباس، متن پیام سردار "غلامرضا جعفری" بدین شرح است:
نیروی انتظامی امروز بنا به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا به عنوان"مجاهدان فی سبیل الله" بر خود می بالد و همچنان به میثاق خود در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
شعار هفته فراجا سال جاری با عنوان " پلیس خادم مردم ، مردمی حامی پلیس" که نشان از آن دارد که فراجا در همه حال در کنار مردم قرار دارد و در همه مناسبت ها و زمان های وقوع بحران نظیر سیل ، زلزله و دیگر حوادث طبیعی که در کشورمان حادث می شود نیز در کنار دیگر دستگاه های خدمت رسان وارد عمل می شوند و مجاهدانه به امداد رسانی و خدمات رسانی به هم وطنان خود می پردازد.
اینجانب این هفته را به خانواده محترم شهدا، خصوصاً شهدای نیروی انتظامی ، ایثارگران و جانبازان این نیرو و همکاران تلاش گر و خدوم خودم و خانواده های محترم آنها که همیشه در کنار کارکنان و همراه و یاور آنها ایستاده اند تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزن افزون این عزیزان را تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت می نمایم.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان -سرتیپ دوم غلامرضا جعفری
هفته فراجا گرامی باد
 پلیس خادم مردم  _ مردم حامی پلیس 
انتهای پیام//
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار